GLOSSYBOX to światowy hit, który podbija serca kobiet już w dziewiętnastu krajach, nareszcie wszedł także na polski rynek. Eleganckie różowe pudełko, wypełnione mini produktami kosmetyków marek premium, w Polsce miało już swoje trzy cztery edycje.
GLOSSYBOX zadebiutowało w Niemczech w marcu 2011 roku i osiągnęło spektakularny sukces na dziewiętnastu światowych rynkach. Pomysł ten polega na subskrypcji, która obejmuje comiesięczną wysyłkę pięciu mini produktów kosmetycznych, zapakowanych w eleganckie pudełko, dostarczane bezpośrednio do domu, gdzie w komfortowych warunkach można wypróbować kosmetyki luksusowych marek, zanim zakupi się ich pełnowymiarowe, droższe wersje. W ten sposób można uniknąć kosztownych, nietrafionych zakupów i rozczarowań lub znaleźć ulubiony kosmetyk, na który być może nie zwróciłoby się uwagi w drogerii.
Comiesięczna wysyłka jest bardzo ekscytująca i wiąże się z wielkim wyczekiwaniem na pudełko, gdyż zamknięte w nim kosmetyki są niespodzianką. Oto co znalazło się w czwartym, polskim GLOSSYBOX
z edycji czerwcowej:
MARKA: BM BEAUTY
PRODUKT: Sypki róż mineralny
CENA za pełnowymiarowy produkt: ok. 40 zł / 4 g
Opis produktu: Mineralny róż to idealny sposób, aby zakończyć makijaż w 100% naturalnym rumieńcem. Łatwy do zastosowania, nie zatyka porów, dzięki czemu skóra może swobodnie oddychać. Produkt jest w 100% naturalny, wolny od parabenów, sztucznych barwników i zapachów oraz nie był testowany na zwierzętach. Odpowiedni dla wegan i wegetarian. W GLOSSYBOX dostępny w dwóch odcieniach: "Peachy Glow" oraz "Velvet Dawn".
Zastosowanie produktu: Uśmiechnij się i nanieś róż na wypukłą część policzków. Niewielka ilość wystarczy, aby nadać im naturalny rumieniec. Możesz użyć różu również jako cienia do powiek.