Reklama:

Jesienne odkrycie kosmetyczne GLOSSYBOX - edycja listopadowa

04-12-2012,

Ten tekst przeczytasz w 4 min.

Jesienne odkrycie kosmetyczne GLOSSYBOX - edycja listopadowa

medforum

glossybox, kosmetyki

GLOSSYBOX zadebiutowało w Niemczech w marcu 2011 roku i osiągnęło spektakularny sukces na wielu światowych rynkach. Pomysł ten polega na subskrypcji, która obejmuje comiesięczną wysyłkę pięciu mini produktów kosmetycznych, zapakowanych w eleganckie pudełko, dostarczane bezpośrednio do domu, gdzie w komfortowych warunkach można wypróbować kosmetyki najlepszych marek, zanim zakupi się ich pełnowymiarowe, droższe wersje. W ten sposób można uniknąć kosztownych, nietrafionych zakupów i rozczarowań lub znaleźć ulubiony kosmetyk, na który być może nie zwróciłoby się uwagi w drogerii. Comiesięczna wysyłka jest bardzo ekscytująca i wiąże się z wielkim wyczekiwaniem na pudełko, gdyż zamknięte w nim kosmetyki są niespodzianką.

Reklama:

MARKA: GlySkinCare

PRODUKT: Hydrating Eye Cream

CENA za pełnowymiarowy produkt: 15 ml/40 zł

Opis produktu: GlySkinCare Hydrating Eye Cream (EyePro™ 3X Complex) poprawia mikrocyrkulację, przez co zmniejsza opuchliznę oraz redukuje cienie pod oczami. Krem powstrzymuje procesy starzenia, poprawiając sprężystość i nawilżenie delikatnej skóry wokół oczu.

 

zdjęcie: Glossybox

lub

 

MARKA: Clinique

PRODUKT: Krem pod oczy - All About Eyes

CENA za pełnowymiarowy produkt: 165zł / 15 ml

Opis produktu: Lekki krem pod oczy zmniejszający widoczność opuchlizny, cieni i drobnych linii w okolicy oczu. Kremowo-żelowa formuła sprawia, że makijaż oczu dłużej się utrzymuje. Przetestowany okulistycznie.


zdjęcie: Glossybox

 

 

Pełen opis wszystkich produktów z listopadowej edycji, znajduje się na stronie internetowej: http://www.glossybox.pl/beauty/november_2012/

 

http://www.glossybox.pl/beauty/november_2012/?utm_source=fozik&utm_medium=art&utm_campaign=fozik.art.11

Reklama:
Reklama: