Reklama:

Jesienne odkrycie kosmetyczne GLOSSYBOX - edycja listopadowa

04-12-2012,

Ten tekst przeczytasz w 4 min.

Jesienne odkrycie kosmetyczne GLOSSYBOX - edycja listopadowa

medforum

glossybox, kosmetyki

GLOSSYBOX zadebiutowało w Niemczech w marcu 2011 roku i osiągnęło spektakularny sukces na wielu światowych rynkach. Pomysł ten polega na subskrypcji, która obejmuje comiesięczną wysyłkę pięciu mini produktów kosmetycznych, zapakowanych w eleganckie pudełko, dostarczane bezpośrednio do domu, gdzie w komfortowych warunkach można wypróbować kosmetyki najlepszych marek, zanim zakupi się ich pełnowymiarowe, droższe wersje. W ten sposób można uniknąć kosztownych, nietrafionych zakupów i rozczarowań lub znaleźć ulubiony kosmetyk, na który być może nie zwróciłoby się uwagi w drogerii. Comiesięczna wysyłka jest bardzo ekscytująca i wiąże się z wielkim wyczekiwaniem na pudełko, gdyż zamknięte w nim kosmetyki są niespodzianką.

Reklama:
 
MARKA: Pierre Rene
 
PRODUKT:  GOOD BYE CUTICLES Pierre Rene Nail Xpert 
 
CENA za pełnowymiarowy produkt: 11 ml/12,99 zł
 
Opis produktu: Odżywczy preparat szybko i skutecznie zmiękcza skórki ułatwiając ich usunięcie. Nawilża skórki, zapobiega ich przesuszaniu i zadraśnięciom. Zawiera natłuszczający olejek migdałowy, odżywcze proteiny pszenicy, allantoinę i glicerynę
 
 
zdjęcie: Glossybox
 
lub
 
MARKA:  HAPPYMORE SKIN CARE
 
PRODUKT:  HAPPYMORE BB 
 
CENA za pełnowymiarowy produkt: 30 ml/203 zł
 
Opis produktu: HAPPYMORE BB jest delikatny jak krem i skuteczny jak podkład. Zawiera kwas hialuronowy, ekstrakt z dzikiej róży oraz naturalny, filtr przeciwsłoneczny. Idealnie dopasowuje się do koloru skóry. Wystarczy nałożyć rano i czuć się w pełni komfortowo przez cały dzień. 
 
zdjęcie: Glossybox