Reklama:

Jesienne odkrycie kosmetyczne GLOSSYBOX - edycja listopadowa

04-12-2012,

Ten tekst przeczytasz w 4 min.

Jesienne odkrycie kosmetyczne GLOSSYBOX - edycja listopadowa

medforum

glossybox, kosmetyki

GLOSSYBOX zadebiutowało w Niemczech w marcu 2011 roku i osiągnęło spektakularny sukces na wielu światowych rynkach. Pomysł ten polega na subskrypcji, która obejmuje comiesięczną wysyłkę pięciu mini produktów kosmetycznych, zapakowanych w eleganckie pudełko, dostarczane bezpośrednio do domu, gdzie w komfortowych warunkach można wypróbować kosmetyki najlepszych marek, zanim zakupi się ich pełnowymiarowe, droższe wersje. W ten sposób można uniknąć kosztownych, nietrafionych zakupów i rozczarowań lub znaleźć ulubiony kosmetyk, na który być może nie zwróciłoby się uwagi w drogerii. Comiesięczna wysyłka jest bardzo ekscytująca i wiąże się z wielkim wyczekiwaniem na pudełko, gdyż zamknięte w nim kosmetyki są niespodzianką.

Reklama:
 
MARKA: Cashmere
 
PRODUKT:  Cashmere Eyeshadow Base 
 
CENA za pełnowymiarowy produkt: 7 g/27 zł
 
Opis produktu:  Baza o cielistym kolorze i kremowej konsystencji. Wygładza skórę powiek i wyrównuje ich koloryt. Ułatwia rozprowadzanie cieni i kredek oraz zapobiega ich osypywaniu się i rolowaniu w załamaniach powiek. Intensyfikuje kolor. Przedłuża trwałość makijażu oka, aż do 15 h.
 
zdjęcie: Glossybox
 
 
 
MARKA: LIERAC
 
PRODUKT: LUMINESCENCE SERUM
 
CENA za pełnowymiarowy produkt: 30 ml/246 zł
 
Opis produktu: Rozświetlające serum ujednolicające powierzchnię i koloryt skóry. Niweluje niedoskonałości skóry - przebarwienia, rozszerzone naczynia, utratę elastyczności.
 
zdjęcie: Glossybox