Reklama:

Jesienne odkrycie kosmetyczne GLOSSYBOX - edycja listopadowa

04-12-2012,

Ten tekst przeczytasz w 4 min.

Jesienne odkrycie kosmetyczne GLOSSYBOX - edycja listopadowa

medforum

glossybox, kosmetyki

GLOSSYBOX zadebiutowało w Niemczech w marcu 2011 roku i osiągnęło spektakularny sukces na wielu światowych rynkach. Pomysł ten polega na subskrypcji, która obejmuje comiesięczną wysyłkę pięciu mini produktów kosmetycznych, zapakowanych w eleganckie pudełko, dostarczane bezpośrednio do domu, gdzie w komfortowych warunkach można wypróbować kosmetyki najlepszych marek, zanim zakupi się ich pełnowymiarowe, droższe wersje. W ten sposób można uniknąć kosztownych, nietrafionych zakupów i rozczarowań lub znaleźć ulubiony kosmetyk, na który być może nie zwróciłoby się uwagi w drogerii. Comiesięczna wysyłka jest bardzo ekscytująca i wiąże się z wielkim wyczekiwaniem na pudełko, gdyż zamknięte w nim kosmetyki są niespodzianką.

Reklama:

„Jesienne odkrycia” to hasło przewodnie listopadowej edycji GLOSSYBOX, w którym znajdują się produkty premierowe, jak również dobrze znane, światowe hity. Jesienna edycja znanego, różowego pudełka, odkrywa kosmetyki, które mają szansę stać się ulubionymi produktami, a nawet gwiazdami naszych łazienkowych półek. 

 
W każdym pudełku GLOSSYBOX z listopadowej edycji znajduje się pięknie pachnąca woda perfumowana, znanej już od 60 lat marki Chloé, w nowej odsłonie pojawia się wygładzająca i przedłużająca makijaż oka baza do powiek marki Cashmere, swoją premierę w Polsce ma rozświetlające i niwelujące niedoskonałości skóry LUMINESCENCE SERUM marki LIERAC. W pudełku znajdziemy również odżywczy preparat zmiękczający i ułatwiający usuwanie skórek paznokci marki Pierre Rene lub nowość - krem BB marki HAPPYMORE SKIN CARE oraz krem poprawiający sprężystość i nawilżenie delikatnej skóry wokół oczu marki GlySkinCare lub kremowo-żelowy krem pod oczy marki  Clinique.
 
Oto opisy wszystkich kosmetyków z listopadowego pudełka GLOSSYBOX:
 
 
MARKA: Chloé 
 
PRODUKT:  Chloé woda perfumowana
 
CENA za pełnowymiarowy produkt: 30 ml/230 zł; 50 ml/320 zł; 75 ml/395 zł
 
Opis produktu: Symbol miłości, najpiękniejsza wśród kwiatów, klasyczna, niezastąpiona... róża. Lśni, połyskuje swą prostotą i radością. Aromat róży jest nutą przewodnią w zapachu Chloé, w którym połączono ją z delikatnymi nutami kwiatowymi, rozgrzewającym ambrem i eleganckim drzewem cedrowym.
 
zdjęcie: Glossybox