Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta
Grupa: KOMENTOWANIE WYMAGA DOŁĄCZENIA

Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

  • Założyciel: medforum
  •  
  • Data powstania: 12-09-2011
Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

Dlaczego warto dołączyć do tej Grupy

  • poznasz ludzi o podobnych problemach zdrowotnych
  • podyskutujesz na konkretny temat, który Ciebie interesuje
  • będziesz na bieżąco informowany/a o nowych wątkach i wypowiedziach
Oceń forum: 
 (2.9)

Forum - Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

Temat: bardzo długie i obfite miesiaczki - ratunku... [6]

Data dodania: 30-01-2013, 20:30
zgłoś do moderacjicytuj
witam . mam 41 lat . od 2008 cyklicznie pojawiają mi sie polipy na endometrium . mialam juz 3 histeroskopie .Polipy zostaly wykryte, ponieważ zaczelo wystepowac krwawienie miedzymiesiaczkowe . po kazdej histeroskopii bylo ok. ostatnia histeroskopia 02/2012. od lipca 2012 krwawienie miedzymiesiaczkowe znow sie pojawilo. USG we wrzesniu nie wykazalo nic . Lekarz zalecal mi exacyl+orgametril, zas od pazdziernika dostałam Ovulan. wyniki badan hormonalnych - ok. cykl 21 dniowy.mimo tego ze koncze juz 4 opakowanie Ovulanu, poprawy nie ma. za kazdym razem w polowie cyklu pojawia sie krwawienie. ostatnia miesiaczka 3/01 trwala 5 dni, potem bylo 3 dni przerwy i od nowa.. krwawienie trwa nadal ( weszlam juz w kolejny okres). 24/01 podczas wizyty u lekarza dostalam na zmniejszenie / wstrzymanie Cyclonamine - nie pomogla nic . Exacyl juz tez nie dziala. 25/01 USG wszystko OK. zadnych torbieli, polipow, mięsniaków. od 26/01 biore na zalecenie lekarza Arthrotec, mam brac 10 dni. okres caly czas obfity, bolesny, nic sie nie zmniejsza. ogolnie czuje sie juz oslabiona jakby nie byo prawie miesięcznym okresem. Co moze byc przyczyną takiego stanu rzeczy ?3 lekarzy ogladalo mnie i nic nie wiedza - zagadka medycyny - tak uslyszalam, bo przy Ovulanie nie powinno byc wcale okresu albo bardzo mały.
Prosze o jakiekolwiek porady, naprawde zaczynam sie juz bać
pozdrawiam
Aska
Data dodania: 31-01-2013, 08:25
zgłoś do moderacjicytuj
Witam
To naprawdę dziwna sprawa. Jeżeli nie pomogli lekarz którzy Cię badali obawam się że przez net też nie za bardzo jest jak pomóc. Myślę, że podawanie exacylu i cyklonaminy nic nie zmieni. Te leki nie wyleczą pierwotnej przyczyny tylko zadziałają dorażnie. Uważam, że niezbędna jest dokładna diagnostyka. Porozmawiaj z lekarzem nad możliwością wykonania termoablacji błony śluzowej macicy. Być może to będzie jakies rozwiązanie problemu.

BEATA

Data dodania: 05-02-2013, 10:56
zgłoś do moderacjicytuj
hej hej . no i dalej nic nie wiadomo. dostalam Arthrotec 10 dni - zdero skutków. teraz dla odmiany Vagifem czyli estradiol. ponoc za cienkie endometrium - 0,5mm i to MOZE powodowac krwawienia.
delikatnie mowiac szlag mnie juz zaczyna trafiac .

Data dodania: 22-02-2013, 11:21
zgłoś do moderacjicytuj
Witam
Podobnie jak jedna z pań nie mogę da sobie rady (może nie ja ale lekarze) z obfitymi miesiączkami.Obfitymi to mało powiedziane,ze mnie po prostu leci jak kranu.
W przeciągu roku miałam trzy ambrazje,nabrałam się różnego dziadostwa i dalej nic.Jestem wycieńczona i osłabiona.Moja hemoglobina leci w dół,co sobie trochę ją podreperuje żelazem(bo biorę go cały czas ) to znowu za miesiąc mi spada.Lekarz do końca nie wie co ze mną robić,miałam USG nic nie wykazało wszystko jest ok. nie ma mięsniaków ani nic niepokojąego ale ja jestem zaniepokojona, nie wiem czy mam usuwać macicę czy jeszcze czekać.Trochę się obawiam ale nie wiem czy to nie byłoby najlepsze wyjście.Proszę o radę
Mania
Data dodania: 22-02-2013, 18:37
zgłoś do moderacjicytuj
Witam
Myślę, że warto również sprawdzić parametry układu krzepnięcia. Być może przyczyną są zaburzenia krzepnięcia.

B. SUROWIEC - POŁOŻNA

Data dodania: 22-02-2013, 20:00
zgłoś do moderacjicytuj
Witam
Parametry krzepnięcia o ile mi wiadomo są ok.
Przed każdym zabiegiem prawdopodobnie je robiono.
Nie wiem czy coś da zmiana lekarza,jak sobie pomyśle,że znowu mam przedstawiać swoją "długą" historię to mi się
odechciewa.
Pozdrawiam
Konkurs na forum
Konkurs tematyczny