Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta
Grupa: KOMENTOWANIE WYMAGA DOŁĄCZENIA

• Założyciel: medforum
  •  
  • Data powstania: 12-09-2011

Dlaczego warto dołączyć do tej Grupy

• poznasz ludzi o podobnych problemach zdrowotnych
  • podyskutujesz na konkretny temat, który Ciebie interesuje
  • będziesz na bieżąco informowany/a o nowych wątkach i wypowiedziach
Oceń forum: 
 (3.3)

Forum - Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

Temat: Prośba o informację i wytłumaczenie z obrazu UZG [2]

Data dodania: 09-02-2012, 00:17
zgłoś do moderacjicytuj
Witam

Nie wiem czy stanowię u Państwa na forum wyjątek (jestem mężczyzną) ale poczułem lęka nutkę dyskryminacji w poście początkowym o tytule: "Pytania do eksperta - przeczytaj koniecznie" a w treści: "(...)ekspertowi musisz być zalogowana." smilesmilesmilesmilesmile

Chciałby wszystkich serdecznie pozdrowić i przywitać.
Moje pytanie może być banalne bądź wymaga szczegółowych informacji ode mnie, nie wiem nie znam się, w załączniku do tego postu plik graficzny proszę o pomoc specjalisty w określeniu czy obraz UZG przedstawia dziecko i czy jest możliwość określenia wieku. Czy jest możliwe, że jest to 7 tydzień? Ostatnia miesiączka była w (23-26) grudniu, ale dowiedziałem się że kobiety na początku ciąży mogą mieć krwawienia podobne do miesiączki, czy to mogą Państwo potwierdzić? Przyszła Mama ma jeszcze bule piersi, trochę wieczornych nudności a poza tym jest ok.

Proszę o odpowiedz.
Tagi do zdjęcia nr 3: 12548, 3265987, 214587
Tagi zdjęcia: 21457898745, 214587, 3265987
Plik

Tagi do zdjęcia nr 2: 215487965214, 21548792115487, 32154789541
Głosowałaś/eś już na tę wypowiedź
edytowano: 09-02-2012, 00:22
Data dodania: 14-02-2012, 14:27
zgłoś do moderacjicytuj
Witam
Po pierwsze mężczyźni wcale nie są tutaj rzadkością smile .