Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta
Grupa: KOMENTOWANIE WYMAGA DOŁĄCZENIA

Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

  • Założyciel: medforum
  •  
  • Data powstania: 12-09-2011
Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

Dlaczego warto dołączyć do tej Grupy

  • poznasz ludzi o podobnych problemach zdrowotnych
  • podyskutujesz na konkretny temat, który Ciebie interesuje
  • będziesz na bieżąco informowany/a o nowych wątkach i wypowiedziach
Oceń forum: 
 (2.9)

Forum - Ginekologia - specjalista radzi, dla pacjenta

Temat: Wysoki poziom DHEA SO4 i testosteronu [1]

Data dodania: 18-02-2010, 13:20
zgłoś do moderacjicytuj
Witam,
Od dłuższego czasu mam problem z owłosieniem w nietypowych miejscach (np. na twarzy), i z bardzo bolesnymi miesiączkami. Byłam u ginekologa, pani doktor zaleciła badania - wyszło, że poziom testosteronu i DHEA SO4 jest ponad dwukrotnie zwiększony(powtórzono badanie dwa razy), prolaktyna w normie. Biorę pierwsze opakowanie tabletek Qlaira, mam receptę na następne 3 miesiące.

Co oznacza tak wysoki poziom tych hormonów? Czy tabletki antykoncepcyjne pomogą w unormowaniu poziomu? Czy należy wykonać jakieś dodatkowe badania?

Z góry dziękuję za odpowiedź wink
edytowano: 18-02-2010, 13:26
Konkurs na forum
Konkurs tematyczny