ginekologia
Ginekologia  - forum dla rodziny i pacjenta
Grupa: OTWARTA

Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

  • Założyciel: medforum
  •  
  • Data powstania: 28-04-2012
Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Dlaczego warto dołączyć do tej Grupy

  • poznasz ludzi o podobnych problemach zdrowotnych
  • podyskutujesz na konkretny temat, który Ciebie interesuje
  • będziesz na bieżąco informowany/a o nowych wątkach i wypowiedziach
Oceń forum: 
 (3.4)

Forum - Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Temat: Primolut Nor-czy moge wziac??? pomocy!! [9]

Data dodania: 20-05-2009, 12:08
zgłoś do moderacjicytuj
witam. okres spoznia mi sie ponad tydzien.

(dokladnie ok 9 dni). robilam dwa testy wczoraj i przedwczoraj-wyszly negatywnie. piersi bola. mam w domu tabletki primolut nor, ktore lekarz kiedys przepisal mi na wywolanie okresu, ktory sie spoznial. czy moge miec pewnosc, ze nie jestem w ciazy i zaczac przyjmowac te tabletki, czy zrobic jeszcze test w odstepie kilku dni?? boje sie, ze tabletki moglyby ewentualnie zaszkodzic dziecku. prosze o pomoc
Data dodania: 20-05-2009, 13:33
zgłoś do moderacjicytuj
ja bym ie brała tego leku bez wizyty u gina bo każdorazowo przed wywołaniem powinno się sprawdzic co jest przyczyną zatrzymania i wykluczyc ciążę



najlepej zrób betę z krwi, a kiedy był ostatni stosunek?
Image
Data dodania: 20-05-2009, 13:35
zgłoś do moderacjicytuj
to jest silny lek hormonalny, przepisywany przy naprawde powaznych problemach. nie bierz go absolutnei na wlasna reke.
Data dodania: 20-05-2009, 14:15
zgłoś do moderacjicytuj
ostatni stosunek byl bodajze 9 maja. stosunek przerywany, zaznacze. a poprzednie w odstepach tygodnia.

wiec polecacie, nie brac tego leku?? kiedy robic nastepny test?
Data dodania: 20-05-2009, 14:17
zgłoś do moderacjicytuj
zaznacze, ze od jakiegos czasu mecza mnie uplawy, bardzo geste i dosc obfite. leczylam je na wlasna reke clotrimazolem, dopochwowo i mascia (w tym cyklu). Teraz jestem przeziebiona. Czy te uplawy moga byc skutkiem przesuniecia okresu?
Data dodania: 20-05-2009, 14:22
zgłoś do moderacjicytuj
polecam nie brać leku, test najwcześniej 14dni po stosunku,



infekcja/leczenie mogła spowodowac zaburzenia cyklu
Image
Data dodania: 16-10-2009, 18:06
zgłoś do moderacjicytuj
mam pytanie biore priimolut i dostalam okres czy brac dalej czy odstawic ?
Data dodania: 15-12-2010, 14:37
zgłoś do moderacjicytuj
biorę primolud 7 dni i bolą mnie jajniki???czy to ode tego leku???mam go odstawić???dzisiaj juz ich nie brałam bo nie wiem co robić???
Data dodania: 09-09-2011, 17:28
zgłoś do moderacjicytuj
od którego dnia brać primolut nor na wywołanie miesiączki.Miałam wziąć 15 dnia cyklu ale przegapiłam a miesiaczki nie ma i nie wiem jak go zaczać brać
Konkurs na forum
Konkurs tematyczny