ginekologia
Ginekologia  - forum dla rodziny i pacjenta
Grupa: OTWARTA

Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

  • Założyciel: medforum
  •  
  • Data powstania: 28-04-2012
Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Dlaczego warto dołączyć do tej Grupy

  • poznasz ludzi o podobnych problemach zdrowotnych
  • podyskutujesz na konkretny temat, który Ciebie interesuje
  • będziesz na bieżąco informowany/a o nowych wątkach i wypowiedziach
Oceń forum: 
 (3.4)

Forum - Ginekologia - forum dla rodziny i pacjenta

Harmonet
smilefrownbiggrinwinkeekcoolconfusedrazzmadarrowexclaimevilcrycheesygrin
Nie chcesz wpisywać KODU? Nie chcesz być anonimowy?
Zaloguj się lub stwórz konto w serwisie.
 

Ostatnie posty w wątku: Harmonet

Data dodania: 22-11-2012, 09:39
cytuj
Gość 2007-06-29 14:52:00 witam!!! mam pewien problem, gdyz jestem w trakcie mojego pierwszego opakowania harmonetu i nie dostyc ze mialam dluzszy okres niz zwykle to teraz jest juz 9ty dziej a ja wciaz mam z tym problem.od kilku dni mam taki niby okres ale zamiast krwi zauwazam dziwny, gesty prawie czarny śluz. slyszalam o roznych plamieniach podczas zazywania pierwszych tabletek ale czy to mozna nazwac plamieniem??? prosze o szybka odpowiedz bo zaczynam sie bardzo martwic.


No właśnie, długo to trwało? Byłaś z tym u lekarza?
Data dodania: 26-10-2012, 10:47
cytuj
Ja stosowałam harmonet dwa lata - nie był to najlepszy wybór, ale po każdych innych tabletakach czułam się jeszcze gorzej. Plus za możliwość dokładnego okreslenia daty miesiączki, nawet do do pory dnia.
Data dodania: 26-10-2012, 10:39
cytuj
na zakrzepicę polecam stosować rezonator biofotonowy, miałam z tym problemy właśnie po stosowaniu tabletek, miałam bardzo tkliwe ręce, leki mi nie pomagały, dopiero po zastosowaniu rezonatora bóle zaczęły mi przechodzić.
Data dodania: 25-03-2012, 00:03
cytuj
Gość 2010-10-15 10:51:17 Biorę harmonet i piersi powiekszyły mi się tak, że zaauważyłam rozstępy na nich frown Jestem zalamana frown
Po za tym w ogóle nie mam ochoty na seks...
i cera mi sie poprawia....
I to wszystko poza tym jest wszystko ok, ale jak można byc zadowolonym po takich skutkach?


aaaaaaaaaaa nooo można być zadowolonym, jeżeli ktoś ma małe piersi i mu urosną - to tylko się cieszyć smile ) A upadłe libido może podnieść tlyko facet, który nas podnieca, nasz partner coolwink
Data dodania: 25-03-2012, 00:02
cytuj
Gość 2010-12-29 15:31:09 Posiadam 3 opakowania haramonetu na sprzedaż zainteresowanych proszę o kontakt 2356926


aaaaaa no mozna, jak ktoś ma małe piersi i fajnego faceta, który przywróci libido na właściwe miejsce cheesygrinwink
Konkurs na forum
Konkurs tematyczny