Serwisy Medforum

Reklama

Forum O Zdrowiu I Kobiecie

Forum: Nasze zdrowie

(2)

Wszystko o zdrowiu

Temat: Meizitang => sibutramina, zamiast chińskich ziółek na odchudzanie... (3044)

  • 08-06-2006 15:29:00

    Od wtorku wertuję sieć w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie co to dokładnie jest Meizitang. Jest on sprzedawany jako suplement diety, jako chińskie ziółka na odchudzanie (preparat wspomagający odchudzanie). Przejrzałam fora dyskusyjne m.in. na kafeterii i sama już nie wiem w co mam wierzyć. Proszę o informacje:

    1. Czy ktoś wie jaki dokładnie jest sklad tego preparatu?

    2. Jakie mogą być skutki zażywania dla 30 letniej kobiety (BMI 23,4; 21,7), która zamierza mieć w przyszłości dzieci.

    Czytałam opinie, że jest tam ***ący natomiast w ulotkach podają taki skład:

    - pachnotka zwyczajna (lat. Perillae Frutescens) 31%

    - owoc senesu (lat. Cassia Senna) 10%

    - babka wodna (lat. Alismatis Rhisoma-Rezoma) 11%

    - zarodek kola (lat. Semen Colae) 18%

    - skrobia (lat. Amylum) 30%.

    Proszę odpowiedzcie... i co to są za substancje i jakie mogą być skutki zażywania powyższych substancji.

    Ostatnia edycja: 08-06-2006 15:29:00
  • 12-06-2006 10:09:00

    Tez czytałam o tym preparacie --wiele złego!!!



    I sama nie skusiłabym się.



    tez mam nadwagę i chce schudnąc.



    Obecnie jestem na diecie kapuścianej efekt 5 dni i 3kg mniej.



    Do tego masaze z kawy i cynamonu.



    Kup sobie w aptece tabletki na wypełnienie zołądka,nie są drogie a mają mniej swinstwa niz te o które pytasz

    Ostatnia edycja: 12-06-2006 10:09:00
  • 13-06-2006 21:34:00

    Nie kupujcie tego guwna już wiele osób wylądowało po tym w szpitalach z uszkodzeniami nerek i wątroby. Skład preparatu jaki widnieje na opakowaniu to lipa. Preparat ten poddany był badaniu we Wrocławiu. To cudo jest niebezpieczne dla zdrowia!!!!!!

    Ostatnia edycja: 13-06-2006 21:34:00
  • 13-06-2006 21:59:00

    Ten lek zawiera sibutramine...pochodna amfetaminy, świństwo jakich mało... . Niszczy wątrobę, nerki, serce, można się uzależnić i popaść w depresje i/lub psychoze... . Strasznie nie polecam!

    Ostatnia edycja: 13-06-2006 21:59:00
  • 24-06-2006 07:52:00

    zsdsdsds

    Ostatnia edycja: 24-06-2006 07:52:00
  • 26-06-2006 21:02:00

    właśnie moja mama jest po kuracji tymi chińskimi tabletkami i dzisiaj poszła do lekarza bo zauważyla niepokojace objawy i co sie okazało ma prawdopodobnie niewydolność nerek i to przez te tabletki które brała tylko 1 miesiąc

    Ostatnia edycja: 26-06-2006 21:02:00
  • 26-06-2006 21:53:00

    3 dni!

    3 dni bralam to swinstwo polecone przez kolezanke.Straszna susza w jamie ustnejzawroty glowy i brak koncentracji!nie mam zamiaru przelknac ani jednej wiecej.Tragetia!tzymajcie sie od tegoz daleka

    Ostatnia edycja: 26-06-2006 21:53:00
  • 26-06-2006 21:57:00


    26-06-2006 o 21:02, gość :

    właśnie moja mama jest po kuracji tymi chińskimi tabletkami i dzisiaj poszła do lekarza bo zauważyla niepokojace objawy i co sie okazało ma prawdopodobnie niewydolność nerek i to przez te tabletki które brała tylko 1 miesiąc

    Czy twoja mama miala susze w buzi i zawroty glowy?
    Ostatnia edycja: 26-06-2006 21:57:00
  • Początkująca
    Zalogowani użytkownicy mają możliwość budowania własnego statusu na forach grupy Medforum.
    Po napisaniu odpowiedniej ilości postów przy avatarze pojawi się odpowiedni status.
      Początkujący/ca - mniej niż 100 postów
      Wtajemniczony/na - pomiędzy 101 a 300 postów
      Forumowicz/ka - pomiędzy 301 a 1200 postów
      Komentator/ka - pomiędzy 1201 a 3600 postów
      Lider/ka opinii - pomiędzy 3601 a 6000 postów
      VIP - więcej niż 6001 postów
    04-07-2006 18:47:00

    Skąd masz informacje na temat negatywnych skutków Meizitang'u oprócz tych "zasłyszanych"? Bardzo zależy mi na informacji. Mój e-mail kagry@op.pl telefon: 880 320 590[addsig]

    Ostatnia edycja: 04-07-2006 18:47:00

    Dietetyk 880320590

  • 10-07-2006 21:53:00

    sama bralam

    wytrzymalam dwa tygodnie gdyz oprocz suchosci w ustach i migreny jakiej dotad nie mialam [mam na mysli sile bo od dluzszego czasu miewam bole migrenowe] mialam straszne problemy ze wzrokiem tzn wszystko mi sie rozmazywalo i oczy mnie piekly bardzo, mam wade wzroku [plusy] i myslalam ze moze tak zareagowal moj organizm ale moje kolezanki ktore mija wade minusowa tez mowily o tych samych objawach, jak zakladaly szkla kontaktowe to sie pogarszalo. i to naprawde stalo sie po tych 2 tygodniach tak nasilone ze nie moglam juz normalnie funkcjonowac bo w bialy dzien jak wyszlam na zakupy to nie moglam wytrzymac z bolu a filmow na kompie pomimo duzego monitora i czcionki 30 [!!!] nie bylam w stanie ogladac

    to nie sa zarty i na pewno nie ma co wierzyc ze to ziolka i ja z ta swiadomoscia zaczelam brac ale 2 tygodnie to i tak bylo za duzo dla mnie

    wiec jesli juz koniecznie chccecie to brac to baczni obserwujcie jakiekolwiek niejasnosci w swoim organizmie i natychmiast odstawiajcie gdy cos zaczyna sie dziac

    wz\rok na szczescie wrocil mi do normy, mam nadzieje ze z czasem nie wyjdzie...

    Ostatnia edycja: 10-07-2006 21:53:00

Zobacz inne dyskusje

  • Mój tata od jakiegoś czasu leży stale, na bokach i pośladkach...
  • vendetta1988
    Witam,kilka dni temu zrobiłam badania w kierunku tarczycy, TSH wyszło mi 4,91, wg....
  • Wątek: zeby szybko
    Nie wiem co można zrobić z zimnem na ustach by szybko znikło.
  • WitamOstatnio natknęłam się na taki kurs, który pomaga nam poprawnie...
  • Polecamy

    http://static2.medforum.pl/cache/logos/tre06058_mezczyzna_lekarz_doktor_stetoskop_ojoimages_cr-W300H200.jpgFot. ojoimagesCzas na dobre widzenie…po czterdziestce
    Mieszkańcy województwa lubuskiego i regionu poznańskiego...
    Twoja sugestia